Najczęściej zadawane pytania

Produkty

1. Czy mogę przynieść do wygrawerowania swój produkt?

Tak, w naszym punkcie przy al. Piastów 66 w Szczecinie grawerujemy przedmioty powierzone przez Klienta.

2. Czym jest Produkt Usługowy?

Produkty Usługowe są to nasze autorskie produkty, od początku do końca wykonywane przez nas. Nie mają Kreatora Personalizacji i wymagają stworzenia osobnej, indywidualnej wizualizacji, a w niektórych przypadkach także osobnej wyceny i innego czasu realizacji.

3. Czy mogę wykorzystać inną grafikę do projektu?

Tak, w tym celu należy zamówić produkt, który mamy zmodyfikować, dopisując w Uwagach do zamówienia swoje sugestie i przesyłając docelowy bądź podobny projekt na nasz e-mail [email protected] Wtedy odeślemy gotową wizualizację i po jej akceptacji przystąpimy do realizacji zamówienia.

4. Co to jest Kreator Personalizacji?

Jest to nasze autorskie narzędzie umożliwiające zwizualizowanie projektu przed jego zamówieniem.

5. Produkt, którym byłem zainteresowany zniknął ze sklepu, co zrobić?

Można skierować pytanie o dostępność produktu na nasz e-mail [email protected] lub przez Formularz Kontaktowy znajdujący się na naszej stronie https://sygnat.pl/contact/details.

Wysyłka

6. Czy jest możliwość wysyłki za granicę?

Z wyjątkiem alkoholu, wszystkie produkty wysyłamy za granicę. W celu ustalenia szczegółów wysyłki zachęcamy do kontaktu przez e-mail [email protected]

7. Czy mogę odebrać paczkę osobiście w waszej siedzibie?

Tak, w czasie składania zamówienia podczas wyboru rodzaju przesyłki należy zaznaczyć opcję odbioru osobistego. Gotowy produkt można odebrać w naszym punkcie stacjonarnym przy al. Piastów 66 w Szczecinie.

8. Ile będę czekał na przesyłkę?

Zamówienia wysyłamy niezwłocznie po ich realizacji. Kurier doręczy gotowy produkt w ciągu 1-2 dni roboczych.

9. Kiedy moja paczka zostanie wysłana?

Większość zamówień realizujemy w ciągu 2-3 dni roboczych. W przypadku Produktów Usługowych orientacyjny czas realizacji jest podany przy produkcie. Wykonanie biżuterii personalizowanej trwa do 10 dni roboczych od czasu zaakceptowania przez Klienta projektu.

10. Ile kosztuje przesyłka?

Koszt wysyłki kurierem DPD dla jednej paczki to 12zł.

Zamówienia

11. Jak długo trwa realizacja zamówienia?

Zamówienia realizujemy do dwóch dni roboczych dla wszystkich prezentów personalizowanych. Dla produktów usługowych czas realizacji określony jest w opisie przedmiotu.

12. Jak długo będę czekał na grawerunek na przedmiocie powierzonym?

W zależności od ilości, rodzaju przedmiotu i technologii znakowania czas realizacji zlecenia wynosi 2-5 dni roboczych.

13. Dlaczego nie otrzymałem informacji dotyczących mojego zamówienia?

Prawdopodobnie podczas składania zamówienia został podany nieprawidłowy adres e-mail lub wysłana przez nas wiadomość została przeniesiona do folderu SPAM w skrzynce pocztowej.

14. Gdzie otrzymam informację na temat statusu mojego zamówienia?

Po złożeniu zamówienia otrzymasz link na wskazany e-mail, za pomocą którego będziesz mógł śledzić status swojego zamówienia.

15. Czy mogę zwrócić zamówiony towar?

W przypadku produktów personalizowanych, zwrot towaru nie jest możliwy.
Nie znalazłeś tego, czego szukałeś?
Zadzwoń, lub napisz do nas!
infolinia /+48/ 91 43 44 350
tel. /+48/ 697 637 199
Szybkie i bezpieczne płatności online