Potwierdź swój wiek

Produkty znajdujące się na tej stronie
przeznaczone są jedynie dla osób pełnoletnich.

Mam ukończone 18 lat Powrót do strony głównej

Najczęściej zadawane pytania

Grawerowanie

1. Czy grawerunek na obrączce można zmienić?

Grawerowaną obrączkę możemy spolerować i z powodzeniem wygrawerować na nowo.

2. Czy grawerunek można usunąć?

Grawerunek to wzór powstały w wyniku ubytkowej obróbki materiału. Z założenia więc  jest trwały, nieścieralny i nie można go usunąć. Aby precyzyjnie odpowiedzieć na to pytanie, należy doprecyzować w jakiej technice i na jakim wyrobie wykonano znakowanie. Dla przykładu, wygrawerowaną złotą obrączkę z powodzeniem można spolerować i wykonać grawerować na nowo. Natomiast mechaniczny głęboki grawerunek wykonany na szklanej powierzchni praktycznie nie podlega modyfikacji.

3. Grawer czy grawerunek?

Grawer, podobnie jak fryzjer to nazwa profesji - oznacza rzemieślnika zajmującego się grawerowaniem. Grawerunek to efekt pracy grawera.

4. Jak zrobić grawerunek w metalu?

Grawerunek na metalu we własnym zakresie można wykonać używając ręcznej frezarki mechanicznej i odpowiednich szablonów w celu poprawnego odwzorowania znaków. Ta technika nie pozwala  jednak na wygrawerowanie sformatowanego tekstu i złożonych grafik. Sygnat oferuje kompleksowe usługi grawerowania na metalu. Grawerujemy aluminium, metale kolorowe, stal nierdzewną i metale powlekane. Korzystamy z technologii grawerowania laserowego, komputerowo sterowanych frezarek CNC i innych technik, które pozwolą najlepiej zrealizować Twój pomysł.

5. Jak zrobić grawerunek na drewnie?

Grawerunek na drewnie można wykonać własnoręcznie przy użyciu wielofunkcyjnego narzędzia typu Dremel, stosując odpowiednie frezy. Przy odrobini wprawy można osiągnąć całkiem zadowalające efekty. Sygnat oferuje usługi profesjonalnego znakowania drewna. Oferujemy grawerowanie i frezowanie drewna w technologii CNC, a także usługowe grawerowanie drewna laserem.

6. Gdzie można wykonać grawerunek?

W firmie Sygnat można zamówić usługę grawerowania na dowolnym wyrobie. Firma oferuje trwałe grawerowanie biżuterii, prezentów, przedmiotów codziennego użytku i narzędzi profesjonalnych.

7. Gdzie w Szczecinie można zrobić grawerunek na portfelu?

Sygnat oferuje grawerowanie na portfelach. Dedykację, datę lub personalia wygrawerujemy na powierzchni portfela lub na jego metalowych okuciach.

8. Gdzie w Szczecinie można zrobić grawerunek na zegarku?

Sygnat oferuje grawerowanie na zegarkach w centrum Szczecina, al. Piastów 66. Jako profesjonalna firma grawerska oferujemy znakowanie dowolnej części zegarka. Twoją treść umieścimy na deklu, kopercie zegarka, szkle lub skórzanym pasku.

9. Co robi grawer?

Grawer zajmuje się artystycznym zdobieniem przedmiotów poprzez nanoszenie znaków, grafiki i ozdobników na powierzchniach przedmiotów poprzez wykonywanie trwałych wgłębień. Dawniej za pomocą rylca, obecnie na wiele sposobów przy wykorzystaniu nowoczesnych technik wspomaganych komputerowo.

Grawer wytwarza narzędzia dla przemysłu, graweruje napisy na biżuterii, wykonuje personalizacje na prezentach. Sygnat oferuje produkty i kompleksowe usługi grawerskie.

10. Co można wygrawerować na obrączce?

Na obrączkach można wygrawerować datę ślubu, imiona, symbole, cytaty lub... właściwie dowolną treść. Sygnat oferuje grawerowanie zarówno wewnątrz jak i na zewnętrznej powierzchni obrączek.

11. Co to jest grawer?

Grawer to rzemieślnik zajmujący się grawerowaniem, czyli zdobieniem wyrobów poprzez wykonywanie rys, wgłębień przy wykorzystaniu specjalistycznych narzędzi.

Efektem pracy grawera jest grawerunek.

12. Co można umieścić na grawerunku?

Grawerowanie to najtrwalszy ze sposobów personalizacji. Z tego powodu dowolny wyrób można oznakować ulubionym cytatem, inicjałami, datą lub dowolną treścią tworząc w ten sposób niepowtarzalny prezent. Sygnat oferuje grawerowane prezenty i znakuje powierzone wyroby według wytycznych klienta.

Produkty

13. Czy mogę przynieść do wygrawerowania swój produkt?

Tak, w naszym punkcie przy al. Piastów 66 w Szczecinie grawerujemy przedmioty powierzone przez Klienta.

14. Czym jest Produkt Usługowy?

Produkty Usługowe są to nasze autorskie produkty, od początku do końca wykonywane przez nas. Nie mają Kreatora Personalizacji i wymagają stworzenia osobnej, indywidualnej wizualizacji, a w niektórych przypadkach także osobnej wyceny i innego czasu realizacji.

15. Czy mogę wykorzystać inną grafikę do projektu?

Tak, w tym celu należy zamówić produkt, który mamy zmodyfikować, dopisując w Uwagach do zamówienia swoje sugestie i przesyłając docelowy bądź podobny projekt na nasz e-mail [email protected] Wtedy odeślemy gotową wizualizację i po jej akceptacji przystąpimy do realizacji zamówienia.

16. Co to jest Kreator Personalizacji?

Jest to nasze autorskie narzędzie umożliwiające zwizualizowanie projektu przed jego zamówieniem.

17. Produkt, którym byłem zainteresowany zniknął ze sklepu, co zrobić?

Można skierować pytanie o dostępność produktu na nasz e-mail [email protected] lub przez Formularz Kontaktowy znajdujący się na naszej stronie https://sygnat.pl/contact/details.

Wysyłka

18. Czy jest możliwość wysyłki za granicę?

Z wyjątkiem alkoholu, wszystkie produkty wysyłamy za granicę. W celu ustalenia szczegółów wysyłki zachęcamy do kontaktu przez e-mail [email protected]

19. Czy mogę odebrać paczkę osobiście w waszej siedzibie?

Tak, w czasie składania zamówienia podczas wyboru rodzaju przesyłki należy zaznaczyć opcję odbioru osobistego. Gotowy produkt można odebrać w naszym punkcie stacjonarnym przy al. Piastów 66 w Szczecinie.

20. Ile będę czekał na przesyłkę?

Zamówienia wysyłamy niezwłocznie po ich realizacji. Kurier doręczy gotowy produkt w ciągu 1-2 dni roboczych.

21. Kiedy moja paczka zostanie wysłana?

Większość zamówień realizujemy w ciągu 2-3 dni roboczych. W przypadku Produktów Usługowych orientacyjny czas realizacji jest podany przy produkcie. Wykonanie biżuterii personalizowanej trwa do 10 dni roboczych od czasu zaakceptowania przez Klienta projektu.

22. Ile kosztuje przesyłka?

Koszt wysyłki kurierem DPD dla jednej paczki to 12zł.

Zamówienia

23. Jak długo trwa realizacja zamówienia?

Zamówienia realizujemy do dwóch dni roboczych dla wszystkich prezentów personalizowanych. Dla produktów usługowych czas realizacji określony jest w opisie przedmiotu.

24. Jak długo będę czekał na grawerunek na przedmiocie powierzonym?

W zależności od ilości, rodzaju przedmiotu i technologii znakowania czas realizacji zlecenia wynosi 2-5 dni roboczych.

25. Dlaczego nie otrzymałem informacji dotyczących mojego zamówienia?

Prawdopodobnie podczas składania zamówienia został podany nieprawidłowy adres e-mail lub wysłana przez nas wiadomość została przeniesiona do folderu SPAM w skrzynce pocztowej.

26. Gdzie otrzymam informację na temat statusu mojego zamówienia?

Po złożeniu zamówienia otrzymasz link na wskazany e-mail, za pomocą którego będziesz mógł śledzić status swojego zamówienia.

27. Czy mogę zwrócić zamówiony towar?

W przypadku produktów personalizowanych, zwrot towaru nie jest możliwy.
Nie znalazłeś tego, czego szukałeś?
Zadzwoń, lub napisz do nas!
infolinia /+48/ 91 43 44 350
tel. /+48/ 697 637 199
Szybkie i bezpieczne płatności online